fbpx
impressme
your brand, grand!
Οπτική Ταυτότητα

Λογότυπο Μάρκας

Πριν την επίσημη δημιουργία μιας εταιρίας, απαραίτητη είναι και η έρευνα αγοράς, σε σχέση πάντα με τον ανταγωνισμό στην κατηγορία της. Τόσο οι δημιουργικές προτάσεις όσο και ο τελικός σχεδιασμός του λογοτύπου θα πρέπει να αφορούν σε ένα μοναδικό σήμα, που να αντανακλά τα δυνατότερα χαρακτηριστικά του brand, αποπνέοντας, παράλληλα μοναδικότητα και εμπιστοσύνη.

Οδηγίες Μάρκας

Κάθε brand χρειάζεται συγκεκριμένες προδιαγραφές ως προς τον τρόπο διαχείρισης και εφαρμογών της ταυτότητάς του. Πάντα υπό τη βοήθειά μας, οι σαφείς αυτές οδηγίες διασφαλίζουν τη συνεπή και σωστή διαχείριση της οπτικής επικοινωνίας του.

Εταιρική επικοινωνία

Ως εταιρική επικοινωνία ορίζουμε τόσο τη λεκτική όσο κα την οπτική ταυτότητα ενός brand. Ο ορισμός της είναι εξαιρετικής σημασίας, αφού η εταιρική επικοινωνία είναι το πρώτο μέσο επικοινωνίας μιας εταιρίας, όχι μόνο με το κοινό της, αλλά και με τους συνεργάτες της. Το πώς εφαρμόζεται η ταυτότητα στο stationery system (επαγγελματικές κάρτες, folders, επιστολόχαρτα, φακέλους κλπ.) γίνεται βάσει μελέτης και σχεδιασμού του επιθυμητού Εταιρικού Προφίλ.