Σχεδιασμός Συσκευασίας
Η συσκευασία του προϊόντος, είναι ο τρόπος που “προσφέρεται” στον καταναλωτή. Το χρώμα, η ετικέτα, το υλικό από το οποίο είναι φτιαγμένη, τα λεκτικά στοιχεία της, όλα παίζουν σημαντικό ρόλο στο αν θα πετύχει να “τραβήξει” την προσοχή του καταναλωτή βάσει των αναγκών και της αισθητικής του, ώστε να το επιλέξει ανάμεσα στα υπόλοιπα του άμεσου ανταγωνισμού.
Σχεδιασμός Ετικέτας
Η ετικέτα ενός προϊόντος αποτελεί συχνά την αφορμή για την αγορά του. Η ετικέτα οφείλει να προβάλλει απλά και άμεσα το πλεονέκτημα και τις αξίες του προϊόντος αλλά και την αισθητική και το σχεδιασμό ολόκληρου του brand. Με ενδελεχή έρευνα και συστηματική μελέτη καταλήγουμε στο σχεδιασμό των τελικών δημιουργικών προτάσεων που θα αποτελέσουν και τη «βιτρίνα» του τελικού προϊόντος.
Τοποθέτηση Προϊόντος
Η έρευνα αγοράς πριν το τελικό στάδιο της τοποθέτησης του προϊόντος στο ράφι είναι εξαιρετικά κρίσιμη, καθώς αποτελεί τον τρόπο μας να καταλάβουμε ποια θα είναι η θέση του ανάμεσα στον ανταγωνισμό. Έπειτα βρίσκουμε τους σωστούς τρόπους με τους οποίους το προϊόν θα προβληθεί και θα παρουσιαστεί καλύτερα μέσα στο χώρο, αλλά και τους κατάλληλους τρόπους προώθησής του, βοηθώντας το να γίνει άμεσα επιθυμητό στους καταναλωτές.